Uživatel může požádat o technickou podporu k zakoupeným programům přes tento formulář s podmínkami popsanými níže.
Technická podpora
Placená technická podpora k produktům firmy ŠPINAR – software je myšlena jako pomoc našim uživatelům:
– v nejasnostech ve standardních postupech
– v doporučení použití nástrojů v daném programu na požadované individuální téma
Uživatel si může objednat technickou podporu v ceně dle počtu licencí a typu programu na 1 měsíc (lze využít max. počet hodin 5 v daném měsíci od uhrazení platby).
Placenou technickou podporu doporučujeme firmám, které od nás zakupují komplexní propojení technologie do výroby.
– Technická podpora při problémech s instalací nových verzí je zdarma.
– Zajištění instalace aktuálních verzí programů naší stranou je zpoplatněno cenou 1.500 Kč / PC / program nebo sublicenci. Instalace a nastavení větších programových celků se cení zvlášť podle náročnosti.
– Technickou podporou se nerozumí školení po telefonu.
– Komunikaci preferujeme popsaným problémem v e-mailové komunikaci s přiloženými podklady nebo výkresy, pokud je to vhodné pro upřesnění a analýzu daného problému.
– Snahou je odpovědět obratem (nejpozději do 48 hodin v pracovní dny vyhrazené pro technickou podporu od 9-11 hodin).
– V některých případech je zapotřebí počítat s tím, že je nutné se vzdáleně připojit k Vašemu počítači.