Uživatel může požádat o technickou podporu k zakoupeným programům přes tento formulář s podmínkami popsanými níže.

  • Základní údaje o zákazníkovi

  • Název produktu a licence

  • Operační systém

  • Popis

  • Zde můžete připojit soubory, napr. snímek obrazovky, výkres, .wer soubor apod. (volitelné)
    Drop files here or
    Accepted file types: jpg, png, gif, pdf, zip, rar, wer, cfg, txt, doc, docx, xls, xlsx.

    Technická podpora

    Placená technická podpora k produktům firmy ŠPINAR – software je myšlena jako pomoc našim uživatelům:

    – v nejasnostech ve standardních postupech
    – v doporučení použití nástrojů v daném programu na požadované individuální téma

    Uživatel si může objednat technickou podporu v ceně dle počtu licencí a typu programu na 1 měsíc (lze využít max. počet hodin 5 v daném měsíci od uhrazení platby).

    Placenou technickou podporu doporučujeme firmám, které od nás zakupují komplexní propojení technologie do výroby.

    – Technická podpora při problémech s instalací nových verzí je zdarma.

    – Zajištění instalace aktuálních verzí programů naší stranou je zpoplatněno cenou 1.500 Kč / PC / program nebo sublicenci. Instalace a nastavení větších programových celků se cení zvlášť podle náročnosti.

    – Technickou podporou se nerozumí školení po telefonu.

    – Komunikaci preferujeme popsaným problémem v e-mailové komunikaci s přiloženými podklady nebo výkresy, pokud je to vhodné pro upřesnění a analýzu daného problému.

    – Snahou je odpovědět obratem (nejpozději do 48 hodin v pracovní dny vyhrazené pro technickou podporu od 9-11 hodin).

    – V některých případech je zapotřebí počítat s tím, že je nutné se vzdáleně připojit k Vašemu počítači.